§ 1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Door24, dostępny pod adresem internetowym www.door24.pl, prowadzony jest przez prowadzącą działalność gospodarczą Door24 , wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: .
- A Niniejszy Regulamin skierowany jest do Klientów korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Przedmiotem działalności Sklepu Internetowego www.door24.pl jest sprzedaż hurtowa i detaliczna, central, klap, drzwi, okien oraz innych zabezpieczeń przeciwpożarowych za pośrednictwem sieci Internet.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie www.door24.pl są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Ceny podane na stronie Sklepu www.door24.pl wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT.
- Kupujący może składać zamówienia w Sklepie Internetowym 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu poprzez stronę www.door24.pl ale także mailowo, telefonicznie, listownie, lub osobiście.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
§ 2
Definicje
- Sprzedawca –
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.door24.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu. Dodatkowo, Koszyk umożliwia ustalenie i modyfikację danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępny w Sklepie towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Użytkownik – każdy podmiot korzystający ze Sklepu Internetowego www.door24.pl
§ 3
Kontakt ze Sklepem
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą poniższych danych teleadresowych:
- Adres Sprzedawcy:
- ………………………………..
- Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@door24.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 796-393-649
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- Urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarkę internetową posiadającą aktualne oprogramowanie pozwalające na poprawne wyświetlanie zawartości Sklepu Internetowego.
- Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- Włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6.
- Na końcową (ostateczną) kwotą do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
§ 6
Rejestracja w Sklepie
- Rejestracja (założenie Konta) w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna.
- Aby dokonać rejestracji (założyć Konto) w Sklepie, należy wypełnić Formularz Rejestracji znajdujący się na stronie www.door24.pl podając w nim swoje prawdziwe dane.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu (adresu e-mail) i hasła ustanowionych w Formularzu Rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w A§ 3.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
- Informacje o produktach, które prezentowane są na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego; stanowią one zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści oświadczenia złożonego przez Sklep.
- Zamówienia można składać przez 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, za pośrednictwem Formularza Zamówienia wypełnianego na stronach Sklepu.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk Do koszyka.
- Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia – Klient może dowolnie dodawać lub usuwać Produkty z „Koszyka”. „Koszyk” umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi produktami, ich podgląd oraz przeliczanie wartości zamówienia.
- Wybrać opcje określający sposób dostawy
- Kliknąć przycisk Zamawiam
- Wybrać opcję dokonania zakupów po zarejestrowaniu Konta w Sklepie, lub też dokonania zakupów bez rejestracji – wówczas Klient podaje w formularzu dane niezbędne do realizacji umowy przez Sprzedawcą.
- Potwierdzić zamówienie
- Opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem A§ 8 pkt 4.
- Obsługa zamówień odbywa się w dni robocze, w godzinach 07:00 – 18:00.
- Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego.
- Ceny towarów wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT.
- Klient ponosi koszty dostawy zakupionego towaru, w zależności od wagi i gabarytów przesyłki. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce – Koszty dostawy, oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Do zakupionego towaru dołączana jest faktura VAT.
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z A§ 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz wystawioną fakturę pro forma zgodnie z danymi podanymi w Formularzu Zamówienia. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail, zawarta zostaje Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu należności za zakupiony towar na wskazanym przez Sprzedawcą w fakturze pro forma rachunku bankowym.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Towar wysyłany jest przez Sprzedawcą w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ust. 9 niniejszego paragrafu).
- Paczki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres, następnego dnia roboczego od daty wysyłki towaru.
- Drzwi dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez Klienta adres w ciągu 48 godzin od daty wysyłki towaru.
- Przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera pod kątem kompletności oraz nienaruszalności opakowań. W przypadku uszkodzenia opakowania, bądź niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki oraz niezwłocznego kontaktu ze Sklepem w celu złożenia reklamacji.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia zaksięgowania należności za zakupiony towar na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Każdy Klient, będący konsumentem w rozumieniu art.22 Kodeksu cywilnego, ma prawo do odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży, bez podania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie.
- W przypadku Umowy, która obejmuje kilka Produktów dostarczanych partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 2 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres siedziby firmy Door24 Damian Domagała, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@door24.pl . Wzór odpowiedniego formularza w formacie pdf. do pobrania z naszej strony – pobierz formularz zwrotu.
- W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży drogą elektroniczną Sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi na podany przez niego adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
- Skutki odstąpienia od Umowy
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonane przez niego płatności za zakupiony towar.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez konsumenta użyte w pierwotnej transakcji.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru.
- Konsument powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy towar nie został uszkodzony w trakcie przesyłki w obecności kuriera.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- W przypadku uszkodzeń fizycznych towaru, klient zobowiązany spisać z kurierem protokół szkody na tą okoliczność.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać z kurierem protokół szkody na tą okoliczność.
- Informacja o udzieleniu gwarancji na produkt, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołączy też kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
§ 11
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12
Polityka plików cookies
- Sklep internetowy www.door24.pl – wykorzystuje pliki cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu przez Użytkownika.
- Pliki typu cookies to pliki tekstowe zapisywane przez przeglądarką internetową Użytkownika na jego komputerze, pozwalające na identyfikację Użytkownika oraz utrwalające jego preferencje na podstawie odwiedzanych witryn internetowych.
- Pliki typu cookies umożliwiają utrzymanie sesji Użytkownika bez konieczności ponownego wpisywania loginu i hasła na każdej podstronie.
§ 13
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.